Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 3 May 2024 10:32:40 +0300

Tere!

Jõgeva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/04577 
aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Pikkjärve küla, Uus-Pikkjärve, 
Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Pikkjärve küla, 14200 Pikkjärve-Tõrve tee// 
Uus-Pikkjärve (Ausi ökotunnel, Jalgtee ja raudtee hooldustee) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: PT-st lähtuvalt

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26969345>  (menetlus nr: 
426869), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõgeva Vallavalitsus) või menetleja (RAGNAR JOOSEP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister